Vragen over mijn account

Hoe maak ik een account aan?

Het aanmaken van een account gaat heel eenvoudig. Klik op de homepage op registreren voor kandidaten. Vul je naam en je emailadres in en klik op registreren. Vervolgens ontvang je een mail op het doorgegeven adres. Hierin staat een link om je registratie te bevestigen. Klik hierop en je account is aangemaakt. Je wordt overigens direct doorgelinkt naar de pagina waar je je profiel compleet kunt maken.

Ik heb geen e-mail met bevestigingslink ontvangen, wat moet ik doen?

Kijk eerst of de e-mail niet per ongeluk in je spamfolder terecht is gekomen. Als dat niet het geval is ga dan naar de homepage, klik op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een nieuwe e-mail met een bevestigingslink waarmee je kunt inloggen. Lukt dit niet neem dan contact op met de helpdesk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten; hoe vraag ik deze op?

Als je je wachtwoord bent vergeten ga je naar de homepage, klik op wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een e-mail met instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Om je accountgegevens te wijzigen log je in op de pagina Mijn Gegevens, hier kun je al je persoonlijke gegevens inzien en wijzigen.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Hoe kan ik weer inloggen?

Als je niet meer weet onder welk e-mailadres je je account hebt aangemaakt, neem dan contact op met helpdesk@nieuwebaan.nl

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Weet je zeker dat je je account wilt verwijderen? Stuur dan een mail naar helpdesk@nieuwebaan.nl. Vermeld hierin duidelijk je naam en per wanneer je account verwijdert dient te worden. LET OP; als je account verwijdert wordt worden ook al je gegevens onherroepelijk verwijdert.